پی پی پی کے بارے میں

پاکستان پیپلز پارٹی (پی پی پی) 30 دسمبر نومبر 01، 1967. کو لاہور میں منعقد ایک ہی اجلاس میں اس کے بانی کے کنونشن کے موقع پر شروع کیا گیا تھا، ذوالفقار علی بھٹو نے چیئرمین منتخب ہوئے.

ایکسپریس کے مقاصد جس کے لئے پارٹی تشکیل دی گئی کے درمیان ایک سمتاوادی جمہوریت کے قیام اور اقتصادی اور سماجی انصاف کا احساس کرنے سماج وادی خیالات کی درخواست کر رہے تھے. ایک زیادہ فوری طور پر کام اس کی طاقت کے عروج کے وقت سے نفرت کی فوجی آمریت کے خلاف جدوجہد کرنا پیپلز پارٹی تشکیل دی تھی جب.

پارٹی نے حفاظت اور کسانوں کے مفادات کو آگے بڑھانے کے لئے سوشلزم کے قائم اصولوں کے مطابق جاگیرداری کے خاتمے کا وعدہ کیا تھا.

مختصر تاریخ

1967 – فخر زمان کی طرف سے 2000

ایوب خان جنگ 1965. میں پاکستان کے عوام کی طرف سے حمایت پاکستان کی فوج اس توہین آمر کے خلاف پاکستان کے عوام مشتعل نے جیتی کہ تاشقند میں مذاکرات کی میز پر کھو. جناب ذوالفقار علی بھٹو، انہوں نے ہمیشہ کیا گیا ہے کے طور پر ایک محب وطن، 16 جون ایوب حکومت چھوڑنے کے سوا کوئی چارہ نہیں کے ساتھ چھوڑ دیا گیا تھا، 1966. بھٹو آمر قوم کو دھوکہ دیا تھا جو نیچے لانے کے لئے مقرر کیا گیا تھا.

اس مقصد کو حاصل کرنے کے لئے، وہ ایک سیاسی تنظیم اور ایک سیاسی پلیٹ فارم کی ضرورت. وہ دونوں مل گیا اس سے پہلے کہ وہ ایک سال سے زیادہ کے لئے انتظار کر رہے تھے. اس کے آگے کی طرح بہت سے شاکی سیاستدانوں، وہ اپنے ہی سیاسی جماعت پایا کرنے کا انتخاب کیا ہے.

پیپلز پارٹی نے 30 نومبر کو لاہور میں منعقد اس کے بانی کنونشن کے موقع پر شروع کیا گیا تھا – اسی اجلاس میں دسمبر 01، 1967.، ذوالفقار علی بھٹو نے چیئرمین منتخب ہوئے. ایکسپریس کے مقاصد جس کے لئے پارٹی تشکیل دی گئی ان میں ایک “سمتاوادی جمہوریت” اور “اقتصادی اور سماجی انصاف کا احساس کرنے سماج وادی خیالات کی درخواست” کے قیام کے تھے. ایک زیادہ فوری طور پر کام پیپلز پارٹی تشکیل دی گئی جب اس کی طاقت کے عروج پر تھا جو ایوب خان، سے نفرت آمریت کے خلاف جدوجہد کرنا تھا. پیپلز پارٹی کے بنیادی اصولوں شامل:

اسلام ہمارا ایمان ہے
جمہوریت ہماری سیاست ہے
سوشلزم ہماری معیشت ہے
لوگوں کو ہر پاور