تیار ہو جاؤ: بلاول اور تبدیلی ان کے راستے پر ہیں

لاہور، دسمبر 4: چیئرمین پاکستان پیپلز پارٹی بلاول بھٹو زرداری کے نیشنل ایکشن پلان نون لیگ منصوبہ میں تبدیل کیا گیا تھا اور اس بات پر اتفاق کے اہداف حاصل کرنے میں ناکام پاکستان جل رہا ہے کے طور پر اٹھ کھڑے ہونے کی اپیل کی پنجاب. “جاؤ نثار جاؤ”، نیند کے لئے ایک علامتی فاتحہ خوانی میں مندرجہ ذیل پیپلز پارٹی کے چیئرمین بادل گرجا.
سندھی ثقافت دن کے موقع پارٹی کے 49th یوم تاسیس کی تقریبات کے سلسلے میں ہفتہ تقریبات کے لیے بلاول ہاؤس لاہور میں سندھ سے پیپلز پارٹی کے ہزاروں کارکنوں سے خطاب کرتے ہوئے بلاول بھٹو زرداری NAP، جس میں وزیر داخلہ کی طرف سے ناکام بنا دیا گیا کے لئے فاتحہ خوانی کی پیشکش کرنے کا الزام عائد جیالوں کے ہزاروں پوچھا چوہدری نثار.
پی پی پی کے چیئرمین نے کہا کہ شہید محترمہ بے نظیر بھٹو کے بیٹے کے ساتھ ساتھ پارٹی سندھ میں تبدیلیوں اور بھی لانے تبدیلیاں لائی ہے اور نعروں کا بھرپور باز گشت “وزیر اعظم بلاول” وہاں تھے، بھیڑ الیکشن جیتنے ہو گا کہ جو سوال اٹھایا جب اور 2018 میں وزیر اعظم.
بلاول بھٹو زرداری نے بھٹو ہر چھت سے میدان جنگ میں چھلانگ کب اور 27 دسمبر کے بعد اعادہ کیا کہ تھت ای رائیونڈ نوٹس پر ڈال دیا گیا ہے سے Dama Dam Mast قلندر ہو جائے گا اور وہاں ہو جائے گا “جاؤ میاں نواز گو” اور سب کچھ بدل رہا ہے ملک میں سٹریٹ.
انہوں نے کہا کہ پیپلز پارٹی شہید ذوالفقار علی بھٹو، شہید محترمہ بے نظیر بھٹو، بیگم نصرت بھٹو، شہید میر مرتضی بھٹو اور شہید شاہنواز بھٹو اور پارٹی نے کہا ہے کہ کس طرح میڈیا کے ایک سیکشن “ضیاء طور سے Zalim” پینٹ کیا ہے بیان کرتا ہے جس میں ایک نظم پڑھ آؤٹ اور “قاتلوں کے شہداء،” چور کے طور پر شہید بے نظیر “،” خدا کے طور پر افراد “اور” بہترین پاکستان کے لوگوں کو معلوم وجوہات کی بنا پر شریف نواز “.
بلاول بھٹو زرداری کے “پاکستان Khappay” نعرے لگائے اور بھیڑ کو بھی اس کی تائید کی اور “Khappay، Khappay بھٹو Khappay” بازی کی. انہوں نے کہا کہ پورے ملک جل رہا تھا کہ اور پنجاب و بالا تک اور ملک کو بچانے کے لئے اس کے تاریخی کردار ادا کرنا ہے کہا.
انہوں نے کہا کہ سندھی ثقافتی دن کے موقع پر سندھ کے عوام کو مبارکباد پیش کی اور اس سے قبل بلاول بھٹو زرداری وادئ سندھ کی تہذیب کے بیٹے کے طور پر مقررین کی طرف سے بیان کیا گیا تھا. کئی ثقافتی اور لوک فن موسیقی منڈلیوں شاہ عبدالطیف بھٹائی اور سندھ کے دیگر اولیاء کی شاعری پر کارکردگی کا مظاہرہ.
پی پی پی کے چیئرمین مرتبہ سندھ کی تہذیب کی موجودہ پاکستان بھر میں بڑھاتے اور ہم بھی ہماری ثقافت کا حصہ کے طور پر محمد بن قاسم پر غور کریں جب وہاں تھے کہ تاریخ کو واپس بلا لیا.
اس موقع پر بلاول بھٹو زرداری نے وزیر اعلی، سندھ سید مراد علی شاہ، پیپلز پارٹی سندھ عہدیداروں نثار کھوڑو، وقار مہدی، سینیٹر Aajiz Dhamrah، سینیٹر سعید غنی، چیئرمین کے پولیٹیکل سیکریٹری کے ساتھ مل کر سٹیج پر کیک کاٹنے کی تقریب کارکردگی کا مظاہرہ جمیل سومرو اور دیگر.
دریں اثنا، سابق وزیر اعظم سید یوسف رضا گیلانی نے قومی اسمبلی سید خورشید شاہ، سابق وزیر اعلی سید قائم علی شاہ، CEC ممبران نواب یوسف Talur، میر اعجاز جاکھرانی، سینیٹرز، ارکان قومی اسمبلی، اراکین صوبائی اسمبلی اور سابق عہدیداران بھی میں قائد حزب اختلاف پیپلز پارٹی سندھ کے کارکنوں نے شرکت کی